12 Mart 2012 Pazartesi

Siz isteyin yeter ki

Aslında herşey sizinle başlar. İnsan istesin yeter ki.İsteyip de yapamayacağınız şey yoktur.Hele ki sevdikleriniz için... Bu dünyada kıramayacağım, kıyamayacağım insanlar var benim. Ancak sayıları o kadar az ki..
 Kendimden misal, 24 saat artık kimselere yetmiyor.Günler, aylar hızla akıp geçiyor. Herkesin bi bahanesi var. " Ay şekerim hiç vaktim yok, kimseleri arayıp soramıyorum." Kimseleri arayıp soramıyor artık kimse.Herkesin işi çok, gücü çok...Herşeyin hazırı var, kolayı var, makinesi var ama kimsenin zamanı yok.İşte bu noktada bende, benim hayatımda ve bizim evde işler değişiyor. Ben, eşim ve kızım çok iyi, sağlıklı ve dengeli beslensinler istiyorum.Çünkü onları çok seviyorum. Mutfağınız, pişirdiğiniz yemekler, sofra adabınız sizi yansıtır,sizi ve hayatınızı ele verir. Bizim eve hazır hiçbir şey girmez.Yapabileceğim herşeyi mutlaka bi fırsatını bulur, inat eder yaparım çünkü ben. Yoğurdumu, kefirimi, ekmeğimi kendim yaparım. Mutfakta aklınıza gelebilecek her türlü şey mutlaka benim ürünümdür. Severim çünkü, hem yapmayı, hem yemeyi, hem de yaptıklarımın beğenilmesini. El işlerine de bayılırım.Geçenlerde yeni bi fikir doğdu aklıma, hemen uyguladım. Kızıma oyuncak kutusu yapma fikri. Ama tutamadım kendimi, 2 tane birden yaptım.Şu malum tahtakale pazarlarından tanesi 5 liraya iki tane kutu aldım.Herhangi bir kumaşın üzerine de başladım  keçeden hazırladığım şablonları dikmeye.Daha kısa sürerdi ama arada  Naz' ın bitmez tükenmez müdahaleleriyle iki ila üç saatte tamamladım işimi. Sonuç mu bence güzel oldu, çok da işe yaradı.   





                     
       

2 yorum:

Yorumlarınız benim için çok değerli ve önemli. Her yeni fikrin, görüşün, düşüncenin bana katacağı birşeyler mutlaka vardır. Hepinize teşekkür ederim.