12 Mart 2012 Pazartesi

Önce kendimden bahsedeyim sonra gelir gerisi...

Merhabalar,
İlk kez okula başlayacak bir çocuk kadar heyecanlı, bir o kadar da mutluyum.İşe kendimden bahsetmekle başlayayım sonra gelir gerisi dedim. Hadi bakalım kolay gelsin bana...

1983 yılında Nazilli' de doğdum.Çekirdeğe çiğdem, simite gevrek, mısıra darı denen, soğuk nedir bilmeyen memleketimden çıkıp üniversiteyi Ankara' da okudum. KPSS denen illetle bir buçuk yıl mücadele ettikten sonra "atanabilen öğretmen " olmayı başardım.Çocukları, onların dünyasını ve onlarla olmayı her zaman sevdim. 
24 yaşında annemi kaybettim. Hayatımdaki herşey değişti. Hiçbir şey eskisi gibi olmadı bir daha. Kaybedilen yalnızca bir anne değildi çünkü.Can yoldaşıydı, dert ortağıydı, hayatımın sırdaşı, en iyi dostum, arkadaşım, kız kardeşimdi.
Eşimi buldum sonra.Diğer yarımı, canımı, aşkımı...2007' den beri evli, mutlu ve artık çocukluyuz.11 Nisan 2011' de bi kızımız oldu, Nazımız... Geldi ve hayatımızı, bizi daha anlamlı kıldı.
Kızı fazla uyuduğunda özleyen, bakmalara doyamayan, sevmelere kıyamayan,onu kimselere bırakamayan, çılgınca seven, koruyan, kollayan, şımartan, her yerde, her durumda bir eğlence bulan ve durumu oyuna çeviren bir anneyim ben.
" Aaaa o ağza sokulmaz, o yenmez , bu içilmez " demeyen, çocuğunu kat kat giydirmeyen,"Artık tatili unutun"lara inat deli gibi gezen, tatil yapan,"Eskisi gibi temiz olamazsın"lara karşı eskisinden daha duyarlı ve takıntılı temiz olan, yemek yapmaya, EŞİNE ve KIZINA TUTKUN BİR ANNEYİM BEN...   

1 yorum:

  1. Gerçekten çok güzel görünüyor.İlk fırsatda deneyeceğim.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli ve önemli. Her yeni fikrin, görüşün, düşüncenin bana katacağı birşeyler mutlaka vardır. Hepinize teşekkür ederim.