12 Mart 2013 Salı

"herşey seninle güzel..." 1 yaşına bastı!

Naz bir yaşına girmemişti henüz...
Öğretmen bir annenin yaşayabileceği en güzel günlerimde, ücretsiz iznimdeydim.
Su gibi geçen, çok keyifli günlerdi tadına hala doyamadığım...Ne zaman büyüdüğünü anlayamadığım...
İşte o günlerden doğan, en güzel yanıma kalanlardan," herşey seninle güzel..."
Bazı akşam yemeklerinde fonda sıklıkla kullandığım, tepeden tırnağa eşim kokan, aşkım kokan bir Deniz Seki şarkısıdır aslında herşey seninle güzel...Herşeyin onunla güzel olduğunu anlatan...Hayatımı, varolan beni değiştiren, ömrüm dediğim, çok sevdiğim adama ithaf olunan...
Sonra da kızım, hayatımıza bir güneş gibi doğan, bambaşka çok başka bir aşk...Bazen gayet kocaman, koskocaman bir kız karşımdaki, çoğu zaman da tilki kurnazlığında bir bücürük... Ağladığımda başımı alıp göğsüne yaslayan, dakikalarca resmen beni teselli eden bir küçük kız, benim nazım, minik arkadaşım...
Akşama kadar aklımın ucuna bile gelmedi, ama takıldı durdu aklıma 12 Mart...
Varmış bir sebebi...Bugün doğum günümüzmüş, ondanmış eşimin elinde pastasıyla çıkıp gelişi!

"Olmuyor, yapamıyorum!" çığlıkları dolduruyordu o zamanlar evi, çıldırıyordum gerçekten. Hırsımdan oturur ağlarım ama ille de yaparım birşeyi ben. Şimdilerde hala her yazımı okuttuğum eşim, ilk günden beri en büyük destekçim...
Açacağım yemek evinin ilk adımları, belki de çıkış noktası olarak gördüğüm bu blog... Varolan hayallerimin en tutku dolusu, en farklısı elbette...
Daha ilk yaşında beklediğimden daha fazlasını veren, an itibariyle tıklanma sayısı 126.000' leri aşan, gereken özeni gösteremediğim, yeterli zamanı ayıramadığım, büyük mahcubiyetim, güzel bloğum... Doğum günümüz kutlu olsun...Ürkek adımlarımı sağlamlaştıran güzel yürek, en büyük teşekkür de sana, biliyorsun, herşey seninle güzel...

                "herşey seninle güzel" dedirtenler...Geçen yıl aynı tarihlerden, çok sevdiğim bir fotoğraf...

8 yorum:

  1. Her şey sizinle güzel:)
    Nice güzel, üretken yıllara:)

    YanıtlaSil
  2. Allah mutluluğunuzu daim etsin.Bu arada üzgünüm ama Melikecim kızın aynı babasına benziyo:) Arzu Kırcı

    YanıtlaSil
  3. 1.yiliniz kutlu olsun
    nice uzun yillar devam etsinn
    ne güzel
    hayatinizda hersey seninle güzel dedirtenler oldugu icinn
    mutlulugunuz daim olsun.
    basarilar

    özgül türker

    YanıtlaSil
  4. bir tesadüfle kesfettigim bu güzel blogun 1.yili kutlu olsun
    nice uzun yillara
    ne güzel hayatinizda hersey seninle güzel dedirtenler oldugu icin mutlulugunuz daim olsun
    basarilar
    özgül türker

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Guzel bir tesaduf guzel bir arkadasi da beraberinde getirdi bana kalırsa. Ve cok tesekkur ederim iyi dilekler icin.iyiki varsiniz...

      Sil
  5. özgül türker25 Mart 2013 01:21

    COK TESEKKÜR EDERIM ,COK NAZIKSINIZ,
    HISLERIMIZ KARSILIKLI COK MEMNUN OLDUM SIZI TANIDIGIMA
    SEVGILER KOCAMANN
    :)
    ÖZGÜL TÜRKER

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli ve önemli. Her yeni fikrin, görüşün, düşüncenin bana katacağı birşeyler mutlaka vardır. Hepinize teşekkür ederim.