6 Mart 2013 Çarşamba

Karnıbahar omleti

Çok bayıldığım sebzelerden biri değil belki  ama farklı farklı şekillerde karşıma çıkmasını sağlayarak iştah katsayımı artırıyorum...Yada artırmaya çalışıyorum....
İlk olarak bir arkadaşımda tattım bu güzelliği, sonra da evde kendim denedim, her ikisi de süperdi bana kalırsa.
 Çayın yanında da sunabileceğiniz, farklı ve hoş bir alternatif oldu karnıbaharın bu hali. Özellikle içinde peynir barındırması, karnıbaharı aldı, bambaşka bir seviyeye yükseltti benim gözümde. Bir de fırına sürülünce...



  • 1 tane karnıbahar ( ben her  zamanki gibi küçük boyda tercih ettim.)
  • 3 tane yumurta
  • 1 kase beyaz peynir
  • 1 kase kaşar peyniri
  • 1 su bardağı krema
  • tuz, karabiber
Karnıbaharı tuzlu suda çok yumuşatmadan 7-8 dakika kadar haşlayın ve suyunu süzün.
Ardından küçük parçalara ayırın.
Yumurta, peynir, krema ve tuzu bir kapta iyice karıştırın. Üzerine karnıbaharı ekleyin ve yağlanmış fırın kabına boşaltın. Önceden ısınmış 180 derece fırında üzeri kızarana kadar pişirin.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli ve önemli. Her yeni fikrin, görüşün, düşüncenin bana katacağı birşeyler mutlaka vardır. Hepinize teşekkür ederim.