4 Kasım 2012 Pazar

Patates pizzası


 En favori kahvaltılıklarımdan birisi. Tam bana göre. Yalnız bu seferki biraz acı olmuş, içine koyduğum yeşil biberden dolayı kabul ediyorum. Naz biraz yedikten sonra "aci, aci" demeye başladı...


İşte malzemeler:

  • 1 tane kuru soğan
  • 4-5 tane patates
  • 3-4 tane yeşil biber
  • sosis
  • 1 kase rendelenmiş kaşar peyniri
  • sucuk
  • Zeytinyağı
  • tuz, kekik, kuru fesleğen
Yarım ay şeklinde doğranmış soğanı yağda kavurun. Patatesleri küp küp doğrayıp soğanlarla kavurmaya başlayın. Patatesler piştiğinde sırasıyla biberi, sucukları ve sosis ekleyin. Ocaktan almadan önce tuzunu ve baharatını ekleyin. Fırın kabına alın ve üzerine kaşar rendesini yayın. Önceden ısınmış fırında kaşarlar eriyene kadar pişirin. Fırından çıkar çıkmaz servis etmeyin, biraz bekleyin. Aksi halde ilk kestiğiniz dilimin şekli için garanti veremiyorum.                                                                



7 yorum:

  1. Pek bir severiz biz de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevilmez mi hiç.o'nun yarısını ben yedim belki de daha fazlasını...

      Sil
  2. Çok güzel görünüyor, ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  3. offf.nefis nefisss.ellerine sağlık canım.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi.insanın başka bişey aramasina gerek kalmıyor.yalnız iyi demlenmis bi çay şart ...

      Sil
  4. muhteşemmm gözüküyor, kesinlikle bir pazar kahvaltısında denemeliyim, hatta bir 5 çayında. ellerinize sağlık :)) teşekkür ederim tarif için.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli ve önemli. Her yeni fikrin, görüşün, düşüncenin bana katacağı birşeyler mutlaka vardır. Hepinize teşekkür ederim.