20 Haziran 2012 Çarşamba

Naz' ın fiyonk tokaları


Hamileyken saçımdan eksik olmazdı fiyonk tokalarım. Hepsini de kendim yapardım. Şimdi güzel kızım için yapıyorum. Kıyafetine uydurup renk renk tokalarla süslemeye bayılıyorum sıpamı.
Eskiden hoşlanmazdı kafasına bişeyler takmamdan, sürekli çıkartırdı, atardı yollara... Şimdilerde o da bayılıyor süslenmeye. Öyle güzel bekliyor ki onları kondurmamı saçlarına. Kız milleti işte diyorum, süslensin, püslensin, gezsin, gezdirilsin, şirinlik yapsın,sevdirsin kendini ve çok sevilsin...



Bu iş için yalnızca bir silikon tabancası, biraz kumaş yada penye, kurdele, evde ne varsa gözünüze hoş görünen, bunlar işinizi görür. Kumaşlardan fiyonk yapın, sonra da herhangi bir toka dükkanından satın alacağınız bir tokaya fiyongu yapıştırın. Maliyeti düşük ama keyfi oldukça yüksek seviyede.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli ve önemli. Her yeni fikrin, görüşün, düşüncenin bana katacağı birşeyler mutlaka vardır. Hepinize teşekkür ederim.