10 Eylül 2012 Pazartesi

Kocamaan bir MERHABA!


Özledim, çook özledim hem de. Tatile çıkmamızla birlikte kocaman bir ayrılık oluştu aramızda. Döneli de kocaman bir 10 gün oldu ama ben bir türlü şu bilgisayarın başına geçemedim. Benim seminer dönemim başladı, Naz da kreşe, sonra kreşin havası çarptı Naz' ı derken günler hep bir koşuşturmayla geçti. Evet benim minik kızımın ilk kez burnu tıkandı, ilk kez böyle ateşlendi ve ilk kez hasta oldu...
Zormuş zor, çalışırken anne olmak çok zormuş. Onu hep özlemek, o bitmeyen suçluluk duygusu, kafada milyonlarca tilki... Anne kız karşılıklı yemeden içmeden kesildik resmen.

Elbette öncesinde nefis bir tatil yaptık. Bütün yılın yorgunluğunu attık, harika vakit geçirdik. 20 gün suya sabuna dokunmadan biriktirdiğimiz tüm stresimizi attık, kilometrelerce yol yaptık, gezdik, gezdik ve gezdik. Tatil ayrıntıları ve biriktirdiğim onlarca yeni tarif, gözlemlerim ve çocuklu tatil ayrıntıları da yakında. 
Herkese iyi haftalar...

Mini mini birler, size de başarılar diliyorum. Okul hayatınızın ilk adımlarını attığınız bugün umarım son derece güzel ve hayal kırıklıkları olmadan geçmiştir. 

2 yorum:

  1. Hoşgeldiniz:)
    Bu ara kreşlerdeki tüm minikler hasta. Havalar birden soğuyunca herkesi çarptı sanırım:(

    YanıtlaSil
  2. çarpmasın ya, hiçbir minik kuşu çarpmasın o havalar. çok üzülüyor insan, çok...
    tesekkür ederim, hoşbulduk ayrıca:))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli ve önemli. Her yeni fikrin, görüşün, düşüncenin bana katacağı birşeyler mutlaka vardır. Hepinize teşekkür ederim.