20 Ekim 2013 Pazar

Kuzu incik kebabı

Pilavı çok seviyorum, etli pilavı daha da çok...
Bu nefis ve pratik tarif de tam da bugünlere yakışır türden, bi yapın deneyin lütfen. Elde ettiğiniz etsuyu bile o kadar lezzetli oluyor ki, nereye kullanacağınızı bilemiyorsunuz...



  • 4 tane kuzu incik
  • 2 yemek kaşığı tereyağ
  • 1 yemek kaşığı domates salçası
  • tuz, karabiber
  • 1 tane kuru soğan
Düdüklü tencerenize tereyağını ve salçayı koyun. Ardından kuzu incikleri yerleştirin ve güzelce mühürleyin.
Bir tarafını iyice mühürleyip kızarttıktan sonra diğer tarafını çevirin ve kızarmasını sağlayın. 
Her yeri kızaran inciklerin üzerine 3-4 bardak su ve kabuğunu soyduğunuz bütün soğanı ekleyin ve kapağını kapatıp pişmeye bırakın. 
30-40 dakika arası (düdüklünüzün durumuna göre) güzelce piştikten sonra ocaktan alın. 
Etler zaten tuttuğunuz anda kemiğinden ayrılacaktır, fazla uğraşmanıza gerek kalmayacak. 
Yaptığınız nefis tereyağlı pilavın üzerine çok yakışacak ve afiyetle tüketilecektir hiç kuşkunuz olmasın.
İzlediğim programda içinden soğanı çıkartıp pilavını bu suyla pişirdi, aklınızda bulunsun. 

Okuduğunuz yazı, herşey seninle güzel' in 200. yazısıdır. Sabırla, zevkle ve hep özlemle, ve hep zaman yaratmaya çalışarak...Teşekkürler her geçen gün burayı yeni keşfeden ve yazılarımı özenle takip eden herkese... Sizi seviyorum...

2 yorum:

  1. 200.yayın için tebrikler ben siteyi bir süredir takip ediyorum henüz tarif deneyemedim yemek yapmayı pek beceremem ama bu blog bana çok sıcak ve samimi geliyor sanırım ben hem o güzel yemekleri en çokta aşk ve mutlulukla mutfakta olmanızı ve keyifle yemenizi seviyorum...Mutluluğunuz daim olsun kocamannn sevgilerle ....AYSUN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Aysun hanım bayıldımmm yoruma, özellikle de "keyifle yemenizi" kısmı ufak bir kahkahaya engel olamadı...GÜZEL TESPİT! Aşkla mutfakta olma kısmı da...Şimdilik, hayatın bu muhteşem yoğunluğunda elden gelen budur ve size çok teşekkürler bu sıcacık yorum için...

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli ve önemli. Her yeni fikrin, görüşün, düşüncenin bana katacağı birşeyler mutlaka vardır. Hepinize teşekkür ederim.