6 Ağustos 2012 Pazartesi

anneysen' den ay ay bebek gelişimi


Varolduğunu öğrendiğim andan beri hafta hafta , ay ay gelişimini takip ettim kızımın. Hoş hala da ediyorum. Onun hangi gelişim sürecinde olduğunu, neler yapabileceğini, birlikte neler yapabileceğimizi kısacası onun dünyasını daha yakından tanımak ve o dünyada daha fazla yer alabilmek için her zaman aradım taradım, çoğu zaman  interneti, bazen de  kitapları. 

Bebeğinizin gelişimini artık tüm detaylarıyla anneysen' de bulabilirsiniz.


anneysen.com'da Ay Ay Bebek Gelişimi Bölümü ile Bebeğinizin Gelişimini Takip Edin
Anneler Ay Ay Bebek Gelişimi Bölümü'nde aylık olarak bebeklerinin gelisimlerini takip edebilecekler. Bu bölüm Çocuk Hastalıkları Doktorları ve Pedagoji uzmanları tarafından hazırlandı, adresi ise şöyle: www.anneysen.com/ay-ay-bebek-gelisimi.aspx 
Ay Ay Bebek Gelişimi Bölümü'nde, anneler bebeklerinin fiziksel, sosyal, algısal gelişimini inceleyebiliyor, aşı takvimini görebiliyorlar. Aynı zamanda bebeğinin ayına uygun gelişimini destekleyici önerileri de bulabiliyorlar.  


Tüm annelerin faydalanacağı bir kaynak olmasını diliyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli ve önemli. Her yeni fikrin, görüşün, düşüncenin bana katacağı birşeyler mutlaka vardır. Hepinize teşekkür ederim.