27 Nisan 2016 Çarşamba

Arnica bora su filtreli elektrik süpürgesi almayı düşünen, hadi bi daha düşün!

"En pratik" yazmışlar bir reklamda, kendime gelemedim. Benim kendisiyle ilgili en büyük eleştirilerimden biridir oysaki pratik olamayışı...İstese de olamaz ki, aldığı tüm tozu, kiri, pisliği, bilimum artığı suya çeken ve onu senin boşaltmanı bekleyen bi süpürge nasıl pratik olabilir ki...
Çünkü birincisi, o tozu, kiri, kılı, tüyü o kovadan arındırması hiç de sanıldığı kadar kolay ve iç açıcı değildir...
İkincisi, hoop yere bişey döküldü, gidersin, o kocaman cüssesiyle arnicanı olduğu yerden kaldırır getirir, içine suyunu koyar falan filan anca işini halledersin. Pratiklik başka bişi diil miydi???

Üstelik içine koyduğun su miktarı çok önemli. Elbette bi sınır çizgisi var kovada, ancak o çizgiye asla ulaşmamalı, makineyi kullanırken asla fazla sarsmamalı, suyun fazla hareket etmesini önlemelisiniz. Zira dört yıllık geçmişimizde iki motor yakmışlığım var. Kendisinin en sık karşılaşılan sorunu da buymuş zaten. Motora doğru salınım yapan su zerrecikleri motoru kolayca yakabiliyor, ortamı bi koku sarıyor falan, anlıyorsun, motor gidici....



İlk aldığım zamanlarda, toz torbalı bi süpürgeden sonra, o hepa filtrenin tüm ince tozları içine çekişi, ortamda bi toz kokusu, geniz yakıcı birşey kalmayışı falan acayip mutlu etmişti beni. Evet belki de en güzel özelliği bu, ortamda toz kokusu kalmıyor ve tozların havada uçuşmadığını hissettiriyor. Ancak ben artık çok samimi söylüyorum, o içine herşeyi çekebildiğimiz sulu karışımı temizlemekten ciddi anlamda yıldım. Dök suyu gitsinle olmuyor çünkü, illa eliniz değecek, zira saçlar falan sıkışıp kalıyor borucuklara...İçine kırıntı falan çektiyseniz yahu bunu şimdi nereye döksem kaygısı falan...

Bunun yanında güzel bi turbo başlığı var ki çok işe yarıyor.
Motoru oldukça güçlü, çekim gücü yüksek.

Ancak bu benim için arnicamın son zamanları, artık onu temizlemek istemiyorum, kaldıki içinde beklerse o suyla korkunç bir koku hasıl oluyor. Eşinle bi bakışmalar falan, ayy nolur sanki sen temizlesen yalvarışları için için...
 Bu motoru da yaktım mı, toz torbasız on numara bi makine almak istiyorum kendime. Fiyatı oldukça ekonomik, hatta benim dört yıl önce verdiğim paraya çok rahat aynından alınabilir. Bu da cazip gelebilir ancak unutmayın, herşey para değil, parayla ölçülemeyen değerler var. Ben bile dört yıl önceki gibi değilim, tiksiniyorum canım...
İki katı, üç katı, gerekirse dört katı para verip mutlu olmak, dilediğim zaman rahatça makinemi çalıştırmak istiyorum sonunu düşünmeden. İnsan süpürge yaparken de işin sonunu düşünüp hayıflanır mı yahu. Ha bir de motor sesi çok yüksek, baya yüksek!
Almak isteyen, kullanan var mı diyen, var; memnuniyet, yok!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli ve önemli. Her yeni fikrin, görüşün, düşüncenin bana katacağı birşeyler mutlaka vardır. Hepinize teşekkür ederim.