6 Haziran 2018 Çarşamba

Nutellalı sütlaç

Kargodan, içinde ne olduğunu bilsem bile paket almayı çok seviyorum. Mutluluk verici buluyorum. Ultra...
Geçenlerde fikrimühim tarafından gönderilip elimize geçen Nutella paketi de aynı oranda mutluluk vericiydi. İçinden çıkan tarif defteri de en çok Naz' ı sevindirdi. "Bir sürü yeni tarif yazacağız buraya değil mi anne?"




Hemen ardından sütlacı nutellalı deneme fikrine "evet!" dedik ve sonuç...
Akşamına kızlar tarafından tüketildi...

  • 1 litre süt
  • 1 su bardağı şeker
  • 1/2 su bardağı pirinç
  • Nutella
  • ince kıyılmış fındık



Ben pirinci suda haşlamakla başlıyorum işe. Böylece pirinç daha çabuk pişiyor ve iyice salıyor kendini suda. Sütte pişirince aynı sonucu alamıyorum.
Pirinci 1- 1,5 bardak kadar suda iyice haşlayın.
Ardından pirince süt ve şekeri ekleyin ve sürekli karıştırarak pişirin. Kıvamını aldığında ocaktan alın ve kaplara paylaştırın.


 Soğuyunca üzerine fındık serpin ve nutella ilavesiyle servis edin, sütlaca farklı bakış açısı geliştirin. Benim kızlarımın sütlaca olan ilgileri zayıftır, ancak nutellalı olunca hayır diyemediler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli ve önemli. Her yeni fikrin, görüşün, düşüncenin bana katacağı birşeyler mutlaka vardır. Hepinize teşekkür ederim.